Monday, September 28, 2009

:. cUti daH haBis lol :................

Pejam celik..pejam celik...pastu pejam lagi....pastu celik balik(bila mau habis daa..)

Cuti dah come to the end..cam baru smalam je aku balik rumah...x pe2....

Ari niey, aku g UTM tumpang jiran sebelah rumah aku..dia keje kat UTM,Fakulti Elektrik...
Bertuah aku masuk UTM Skudai niey...sebab pe..? Dah la kadang2 balik rumah, ayah sedara aku anto...dia jadi Penolong Pendaftar Kanan kat UTM...Pergi UTM lak, dgn jiran..oooo...save budget nampak...

Bertolak dari rumah lebih kurang kol 9 pagi lebih...pastu, singgah kat Endau-Rompin tuk makan tghari...kitorang makan ikan bakar dengan udang pe ntah nama beliau..giler besar udang tu..sekor RM 15 hengget u...besar cam raksaksa gorgon..(mesti korang tak kenal raksaksa gorgon tu ape)..ia adalah sejenis makhluk dalam cite Ultraman..hahah~



Oleh kerana aku tak makan udang, aku tgk je la jiran aku mentedagah udang dan mematah-matahkan sepitnya..sehingga kedengaran bunyi "prap"....kalo lah udang tu idop, mesti beliau berkata, "adoi, sakit la"..hakhak...

jalan nyer jalan..sampai la kat UTM kol 4:50:43...aku record masa ler...naek je kat aras bilik aku, huh..cam dalam cite Wishing Stair la plak..tak de orang..senyap...orang tak datang lagi..


Pastu, aku kemas bilik, pe lagi, tido la sekejap...ngantuk memang tak leh blah...Ye lah, sebelum tu, aku tido kol 4.00 pagi kat rumah...

Pas melantak burger ayam special, about 10:15:28, Zuhdi datang bilik...lepak2 dengan Zuhdi lu..sembang2 aper yang patut...

Haha...Zuhdi, tak pe...rahsia ko aku simpan kemas....Serious meremang bulu roma aku sal ehem2 tu la....dunia dah terbalik kan..haha~...ops,tak leh cite lebih2....;p

ah...ngantuk tahap gaban niey....kol 2.05 pagi, ketika post niey ditype, Hairi, Wan dgn Izzat baru sampai...Norman, Mujahid tak sampai lagi...over lak diorang bercuti..huh, dah macam cuti bersalin dah..dapat anak baru ker...?hua3x...


Tak pelah, aku nak tido dah niey..nak mengharungi hari esok yang penuh dengan perkara baru yang perlu diexplore....
........nite everybody.....konbanwa........alhamdulillah hillazi ahyana ba'dama amatana wailaihinnusyur.........
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............