Friday, October 2, 2009

:. jOm pErabisKan dUit rayA:.

Dimulakan dengan senyuman :p

Tadaa....korang ingat aku dah besar2 niey x dapat duit rayer ker...?
dapat la wei..beratus-ratus hengget juga la...sape kate dah besar tak leh dapat duit raya...budak besar la yang kene dapat duit raya lebih..budak2 kecik tak leh pegang duit banyak2...nanti dia wat kapal terbang kertas dengan duit tu...

2 hari nyang lepas, bermulalah project untuk menghabiskan duit raya aku...
Ape lagi, pas class, trus r kluar ke Taman U...Ops, sebelum tu g smayang Asar lu kat masjid...Masjid Sultan Ismail...Solat dulu la..ha....

Kluar dalam kol 4.30 petang...balik kat balik kol 7.50 malam..giler r lame g merewang...
Tak nak r cite panjang2,..nie la antara barang yang aku SEMPAT beli..agagaga...
Ada Product Penjagaan Diri jenama BioEssence..jadi lelaki yang metrosexual, ape salahnya kan..Selipar yang ringan, Whiskas..wat breakfast..haha...Shower Cream..Susu Kambing yang wangi baunya...seluar baru...3 helai baju baru..ah, cukup la tu..laen kali tambah lagi koleksi...aku tgk cantik, aku beli je la kan..huhu~


Nie la shopping pas rayer namanya..Aku niey bukan spesies yang slalu g shopping(ye ker..?leh caye ker..?)...skali g shopping, nie lah jadinya..hua3x....

Pe pe pon, rasa seronok....puas ati...
Oh, tetiba aku ingat sesuatu..time aku g shopping tu, aku pakai baju kemeja, sluar slack hitam and kasut hitam..biasalah, kat UTM, Skudai niey, hari Isnin adalah hari 'Smart Day'....

nak dijadikan cerita..adalah kat sebuah pasaraya tu..time aku nak pilih baju...tetiba jer ada yang tanya..."You, staff kat sini ker..?"..haha..tergelak aku dalam hati....see my legs la...biasalah kan, kalo kita tengok kat pasaraya, staff dia pakai smart2...Maknanya aku smart la niey..(korang layan je ek aku perasan niey).....:p