Thursday, September 17, 2009

:. ooo balik rumah... :.

Ari niey 17 September 2009 bersamaan 27 Ramadhan...So, pe lagi..time tok balik rumah la..excited bukan maen lagi dalam hati..melonjak-lonjak nak kluar dari tulang rusuk dah perasaan ini..tak terbendung lagi..Dah almost 2 bulan lebih tak balik..

Gembira campur sedey...tu lah perasaan aku...sedey sebab berpisah dengan teman2 almost 10 hari..lama tu..

Thanks kepada Nubli sebab sudi anto aku g stesen bas..terima kasih sangat2...susah2 jer..Then, sempat juga aku bagi kad raya kat Nub..padahal pas sahur baru start tulis kad tu..hehe~....bas aku kol 11 pagi..kitorang samapi almost 10.15...awal lagi..ape lagi, aku g shopping baju raye lagi la kat situ..cantik2 beb baju kat situ..habis dekat RM 100 hengget la jugak...

Pergh..buka jer pintu rumah, aku bau ayam percik...nyam3...menggoda betol baunya...Semalam, aku tepon mak aku..suruh wat cendol...hehe..skali-skale bermanja kan...ada mee rebus siap..kenyang tol...kakak aku ad skali kat rumah..

Sebelum tu, aku layan cite Jejak Rasul dengan mak aku...Ketika post ini ditype, aku sedang makan cendol dalam bilik aku..haha~