Tuesday, October 6, 2009

SaNe tErbuKa, siNi teRbuKa

HUh...ape yang terbuka niey...
ko wat suspen je la Zizol..
Huhu.....tajuk dah menarik perhatian dah..korang mesti r suka mende2 yang terbuka niey kan...
terbeliak biji mata cam nak terkeluar...


Unfortunately....niat korang tak kesampaian....

Almaklumlah...niey kan still dalam bulan Syawal...So, yang terbuka adalah RUMAH TERBUKA a.k.a OPEN HOUSE..pe dah korang...mikir jauh sangat...lalala~

Okay. gambar kat bawah niey, open house kat Kolej 11, UTM, Skudai....
Rumah terbuka..??sepatutnya dipanggil kolej terbuka...bukan rumah..kolej kediaman kan...
tapi, manusia kat atas muka Bumi niey still panggil open house..korang tak pelik bin ajaib ker..??

Cam biasalah..kitorang mane nak tunggu ucapan perasmian la..tu la..niey la...
Kitorang serbu time makan jer..hua3x..yeah..! itu yang ditunggu2...

Tapi lawak gak..apsal kene beli kupon lak..??kedekut tol tuan rumah..agaga3x....



Rumah terbuka seterusnya yang sempat aku melahap adalah rumah terbuka Ayah Sedara aku..
Thanks to Zuhdi, Izzat and Putra kerna sudi join...
Makan pe ek..?kitorang makan nasi minyak, ayam masak merah, keropok goreng,dadih,agar2 coklat yang best, biskut raya yang menyelerakan,dan lain2....
Biasanya, pak cik aku tu suka beli satay..tapi tahun niey tak beli... I guess, orang yang jual satey tu cuti kot...satey dia memang terbaik dowh...aku pernah try.... beselah pakcik aku kalo aku lepak rumah dia time cuti, skali beli satay, RM 50 hengget, RM 100 hengget...makan la ko sampai boroi...

Hmm,oit Zuhdi..terbeliak mata ko time ko nengok sepupu aku yer...tertelan air liur..blushing siap...gatal ek ko Zuhdi..Aku suruh cakap, ko tak nak..malu..haha....Seb baek Hairi puasa hari tu..kalo tak..argh...tak tahu ape yang terjadi kalo bawa dia skali..hehe~.....

Yang bestnya, sorang2 dapat duit raya pakcik aku bagi...bukan satu...tapi dua angpow....!!
Wow...laen kali boleh up jadi 4 lak kan..So, bertambah-tambahlah duit raya aku tahun niey...

Angpaw Duit Raya-Ada logo UTM siap..