Friday, October 2, 2009

:. KeGeMbirAan bErtuKar tRageDi:.

What's up Yo....!
(Yo tu bukan Yohana yer)..haha

Malam smalam, tgh2 tawadduk duduk dalam bilik..then, ada lak manusia maen2 dengan hon kereta...hon situ...hon sini...pehal lak memalam cenggini ada hon bunyi..ada orang wat Pertunjukan Maen Naga Cina guna hon ker...mane lah tau kan..

Ini menambahkan curiosity aku..Ape lagi, aku trus jenguk luar tingkap...aku nampak sebuah kereta..haha..memang la kete..takkan lembu lak ada hon...:p

Tapi, yang bestnya, ada 2 orang makhluk tuhan niey duduk atas kete tu...bukan dalam kete...atas kete tu la....ish korang niey, takkan tak leh beza dalam dengan atas....Sia2 jer skolah tinggi2 sampai 5 tingkat....

Diorang niey foreigner....Aku tengok jer gelagat diorang ...tgh2 syok.org tgk diorang niey...tetiba DUUMMM....!!!DUM DUM...!!!

Kuat bunyinya.....Argh..diorang terlanggar 2 motosikal....depan mata aku nampak ooo...!!
Moto tu tercampak and begitu juga dengan 2 orang foreigner yang duk atas kereta tu...

Huh..pe lagi, budak2 laen sound la kuat...woi3x..!! gamat sekejap kolej aku malam tu...

ada plak yang tak puas hati,pasang mercun siap....

Aku dengan lagak seorang wartawan trus turun ke bawah untuk meninjau tempat kejadian(ayat tak leh bla).....



Mujurlah motor itu tidak mengalami apa2 kecederaan parah mahupun kehilangan darah yang kririkal...hua3....cuma plate motor tu pecah berkecai tanpa belas kasihan....a

Foreigner tu dah mintak maaf dengan tuan empunya motor2 tu...Semuanya under control walaupon aku perhatikan ada sedikit keemosian berlaku di situ..Yelah, sape tak marah motor free2 jer kene langgor woi....Kalo aku pon dah hangin..kalo aku ada kuasa cam Storm dalam Cite X-Man tu, aku dah fire dengan kilat sampai hangus rentung dah orang yang langgar motor aku..Hua3x...

Keesokan paginya, aku tengok, motosikal tu dibawa ke bengkel untuk membolehkan beliau dibedah di sana...Nampaknya, nyawa masih panjang...kah3x...