Tuesday, October 6, 2009

:. AnGsa + sAna = AnGsaNa

Pada suatu hari, saya dan kawan-kawan saya telah pergi ke Angsana, Johor Bahru.. Kami telah(past tense) pergi ke sana dengan menaiki kereta kawan saya yang bernombor WGX ????...Kami bertolak pada kira-kira pukul 4.20 petang setelah waktu kuliah tamat..Kami berasa sungguh seronok...Cuaca pada hari itu adalah cerah...

Muargh3x....Poyo la ko Zizol..ko suka wat ayat2 poyo kan...ayat cam karangan sekolah rendah.. ngeh3x... :p

Insaf3x....Okay..kita mula balik ye kawan2...
Revolusi hati tercetus,lalu menggerakkan paradigma untuk menuntun anggota badan agar bertindak seirama dengan nada suara....Hasrat kalbu untuk makan mee rebus segenap menyelubungi diri kawanku yang bernama Izzat...Lalu diterjemahkan kepada Khairul Hazwan agar fantasi bertukar menjadi realiti... Maka, bermulalah satu episod yang diberi nama 'Sepetang Bersama Mee Rebus Di Angsana'
Berbekalkan keroncong kelaparan, kami berjemaah menyantap makanan itu..Lalu,aku tanpa segan silu, memesan Air Batu Campur(A.B.C) sebagai pelengkap menu...Aku, Hairi,Izzat, dan Zuhdi, menikmati ruang2 udara petang itu sepuas-puasnya..terima kasih yer kawan2...

Alah, lagi poyo la ko Zizol..Ayat skema cam nak wat Buku Teks Bahasa Melayu Tingkatan 5..uhukz....haha Niey la Cik ABC yang aku maksudkan itu...banyak oo..korang kalo tak de semangat yang jitu, jangan makan....lol..nanti x larat nak meghabiskan beliau...YUMMY.....! (n_n)


Dan apabila perut telah penuh, inilah hasilnya..tadaaa......
Zuhdi..jangan marah.....aku post gambar ko..nak mengglamourkan muka ko dalam blog aku..kot2 nanti ada yang request ker..ahaha~