Monday, May 31, 2010

.: UPDATE BLOG LA WEI:.


What's up guyz...! How are you doing..??!
Chewah..cam wat konsert lak aku nie...

O.k...sedar tak sedar, dah akhir bulan Mei dah kita rupenya..
lama jugak aku tak update blog nie ye...
Sorry my fan-die-hard ku sekalian...hehe...

Maklumlah, bebudak U kan cuti lama...
So, aku pon menyahut misi dan visi tersebut..
cuti bersama2.....
tangan pon cuti dari menaip blog nie...
agak2..otak beku la sket skrang...
Maklumlah, tiap2 hari maen game online je aku nie kat Facebook...

Kalo dah namanya cuti tu, cuti la betol2.....
kan2x...

Sebab sampingan yang lain, huh...
mood x sampai seru r bro...
O.k...untuk tak menghampakan semua peminat kat luar sana tu,
aku akan update sedikit demi sedikit, apa yang telah berlaku sepanjang bulan Mei nie...
See ya in da next post....