Friday, March 5, 2010

.: Kakakku Dah Bertunang lol :.

Assalamualaikum....
hihi...

wah dah lama tak berblogging nie..dah lama keyboard nie tak mengatur bicara..skrng dah masuk first week bulan Mac..huh... x sempat aku nak update apa yang berlaku sepanjang bulan Februari yang lalu..O.k...let's start...

yeye..akhirnya pada tanggal 14 February 2010, Ahad...telah dilangsungkan majlis pertunangan kakakku, Kak Zana dengan jejaka pilihan kesuma idamannya dari Johor...




Gambar di atas tu, Kakak aku tgh disarungkan cincin pertunangan...sessi nie dilakukan kat ruang tamu...tapi, aku dapat tahu, kalo Johor style, diorang do this session kat dalam bilik...hoho~

Sorrylah...takl leh nak upload gambar2 lain,,,cz, gmbar family is for private use only..not for public....hoho...

Nie lak gambar anak saudara aku no.3..ecece....comel kan..??hihi..Airil nama diberi..

Alhamdulillah..semua berjalan lancar dan terurus..and maybe bulan Oktober nie majlis perkahwinan akan dilangsungkan...Maybe 10/10/2010..

Aku sempat juga diusik oleh beberapa orang pakcik, bila turn aku plak..??
Tersenyum je aku..ish..masih jauh untuk itu..belajor lu penting skrang nie...
Aku mengejar cita-cita dulu sebelum cinta..jangan yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran...

Walau ape2 pon, aku doakan yang terbaik untuk kakakku tersayang...Kebahagianmu,kebahagian kita bersama...1 family 1 happiness...
Bertambah lagi sorang ahli keluarga baru... ;-)