Monday, February 21, 2011

.: MAJLIS PERKAHWINAN KAKAKKU TERSAYANG ,KAK ZANA:.

Bismillahirrahmanirrahim.....Post yang ke 100 nie, aku tujukan khas buat kakakku tersayang, Ruzana binti Ismail.....


Alhamdulillah, bertambah lagi ahli keluargaku sorang lagi...Bagai sang puteri mendambakan sang putera, akhirnya, sebuah masjid berjaya dibina...Jejaka dari Muar, Abag Faizul Fazhairi menjadi pelengkap hidup kakakku...Sudah sempurna separuh daripada agamamu, wahai kakakku...

Busana Pengantin Pertama......

Busana Pengantin kedua....I like this one..awesome...!!

Busana Pengantin ke-3..time nak potong kek...

Busana pengantin ke-empat....bergambar di bilik pengantin...

Busana pengantin ke-5...bergambar dengan alam....


Banyak betol baju pengantin kan..x pe..xpe..time aku kawin nanti, aku wat bergambar atas pokok, atas bumbung rumah,atas kereta, dalam air..baru gempak....


Kepada anak sedaraku Nur Anis Zahirah, pas nie x leh dah nak tido dengan Kak Zana ye...haa...
Kepada Abang Fazrul, kalo wat kakak saya sedih, saya tarik telinga kamu..haha
Walo apapun, kami sekeluarga doakan moga berkekalan hingga ke syurga....Moga Kak Zana bisa menjadi bidadari di syurga buatmu....Amin~~