Saturday, February 26, 2011

.:GEGAK GEMPITA BIRTHDAY KU YANG KE-22 :.

Bumi mengambil masa 365 1/4 hari untuk melengkapkan satu putaran mengelilingi matahari...
Tahun berganti tahun, bulan silih berganti..hari semakin terganti....
26 Februari 2011(hari nie) teleh sempurna sudah umur ku yang ke 21....
Selamat datang umur 22...pergh...semakin dekat dengan dimensi prkahwinan...? x lah...semakin dekat dengan tirai kematian sebenarnya...


Sambutan yang ke-22 tahun nie lain dari sebelomnya..kerana aku di'prank'oleh coursematesku...
Nadzrin, Zuhdi, Amir, Izzat, Norman, Khairul Hazwan dan Pudin...first time kene nie....hehe~~


Malam tu, aku baru balik dari Masjid Sulatan Ismail(MSI) UTM, Skudai..menghadiri diskusi bersama Imam Muda Asyraf...Pas balik bilik...tgh2 kemas locker...skali datang la si Norman..peluk dari belakang...haha...tenaga si Norman tu dah la kuat...aku geletek dia....tak lepas2...huish


Diorang bawa aku pergi blakang blok kediaman..pergh..nak mandikan aku dengan air puaka..campuran air puaka terdiri daripada soya basi, petai, tepung..and macam2 lagi...huh~
Tapi...seb baik aku dapat idea secara spontan...time diorang nak simbah aku dengan air tu, aku pusing kan si Norman yang tgh memeluk aku...yeah..!! maknanya..si Norman la yang kene teruk..bayangkan air tu termasuk dalam mulut Norman...wek..wek...kalo aku, dah termuntah kt situ dah...Entah mengapa, beberapa percubaan membaling telur kat aku tidak menjadi..Yiahahah..!! suka..suka.....



Malam tu jugak, diorang rajin plak wat kerja amal..al-maklumlah..ada beberapa buah kereta yang terkena tepung...kene la basuh kete tu...



Pas mandi..bersih2 badan...aku lepak dalam bilik..membalas mesej2 birthday yang masuk dalam inbox...tgh khusyu' membalas..tetiba...lampu dipadamkan...begitu juga kipas...serentak dengan itu, melodi Lagu Happy Birthday memenuhi ruang bilikku..haha...i don't expect that one...
tersentuh jugak hati aku dengan diorang nie...usaha mereka itu bha...walopon dalam minggu nie banyak assignment..quiz..test..tapi diorang ada masa untuk wat preparation walo sedikit....ternyata aku terasa dihargai...thanks guys....I love u so much..MUAH3x....!!! =)
Biarlah seliparku putus..asalkan ikatan ukhwah itu semakin erat dan utuh...Amin~~